SPALIO 15 D. ATSINAUJINO DIENA KLAIPĖDOJE

1 komentaras:

Mizi Margueron rašė...

Sveiki, mano vardas yra Nojus MARY. Aš esu iš Esch-sur-Sûre, bet su savo vyru perkeliu į Kanados nacionalinį parką „Waterton Lakes“. Žodžiai negali paaiškinti, kaip džiaugiuosi, kad esu sugadintos santuokos atstatymui, o dabar mano vyras yra visiškai grįžęs palikus mane ir mūsų vaikus kitai moteriai. Mes buvome susituokę su gyvais metais, o mūsų santuokos metu turime keletą kovų, kurios tęsėsi, kol galiausiai jis pasilikdavo su savo vaikais ir persikėlė į Melburną su kita moterimi. Užblokavo visas ryšio priemones, todėl ryšys yra neteisingas. Jaučiausi, kad mano gyvenimas buvo baigtas ir mano vaikai manė, kad jie niekada nematys savo tėvo. Aš bandžiau būti stiprus tik mano vaikams, bet negalėjau kontroliuoti skausmų, kurie sukrėtė mano širdį, man buvo sunaudota liūdesio ir skausmo, nes aš jį tikrai myliu. Kiekvieną dieną ir naktį aš galvoju apie jį ir aš visada norėčiau, kad jis grįžtų su manimi, pažodžiui eidavau beprotiškas ir reikalingas dieviškas įsikišimas, todėl pasakiau kiekvienai mano problemai mano draugui, kuris kažkada turėjo panašių problemų. Ji nukreipė mane į labai galingą žmogų, vadinamą daktaru. Ji sakė, kad jis buvo vienintelė priežastis, dėl kurios ji laimėjo iki šios dienos. Drigbinovija gali padėti ištaisyti sulaužytus santykius, ji sakė, kad turėjau jį įdėti į teismą. Aš susisiekiau su juo jo elektroninio pašto prieduose doctorigbinovia93@gmail.com ir jis davė man nurodymus, ką daryti, todėl aš padariau man. Mano nuostabai, po trijų savaičių mano vyras pašaukė mane ir pasakė man, kad jis praleido mus tiek, kiek vaikai, buvau labai nustebęs, mano širdis buvo kupina džiaugsmo ir jaudulio, ir aš pradėjau atspėti ašaras. Jis atsiprašė už savo klaidą ir atsiprašė už skausmą, kurį jis sukėlė man ir vaikams. Taip jis sugrįžo pas mus su daugybe meilės ir džiaugsmo, ir nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei anksčiau. Drigbinovijos dėka jis yra labai galingas, todėl nusprendžiau pasidalinti savo istorija dėl tų moterų ir vyrų. kas patyrė tai, kas atsitiko. Noriu, kad jūs žinotumėte, jog yra sprendimas. Drigbinovija - tai tikras ir galingas rašytojas, kuris meldėsi už ilgą laiką, kad padėtų moterims ir vaikams skausmo metu. Be to, jame taip pat yra gydymo hiv, vėžio ir pan.