Sužadėtinių atsiliepimai apie rengimosi santuokos sakramentui kursus


Sužadėtinių rengimasis santuokos sakramentui.

2017 m Klaipėdos miesto šeimos centre sužadėtinių kursus baigė 359 poros.

kartais kyla pagunda atsainiai žiūrėti į sužadėtinių santuokos motyvus, visgi norime pasidžiaugti, jog daugelis jų suvokia Dievo svarbą gyvenime.
Dalinamės jų atviravimu apie savo patirtį su Dievu: „DIEVAS TAI Tikėjimas, Ramybė, Paguoda, Gelbėtojas, Patarėjas, Pažinimas, Meilė, Laimė, Kūrėjas“.
Vieno susitikimo metu sužadėtiniai, įvertinę savo santykį su Dievu (darė pratimą „Santykio su Dievu termometras), atvirai išreiškė norą gilinti santykį ne tik su sutuoktiniu, bet ir su Tuo, kuris teikia gyvenimui prasmę ir dėkojo už galimybę stabtelti ir pamąstyti apie tai, kas jiems svarbiausia...Štai keli atsiliepimai, atspindintys daugumos nuomonę 😊:

 „Kursai buvo naudingi, abu sužinojome daug naudingos informacijos. Dėl Bažnyčios - požiūris nepakito, apart to, kad gal dažniau ten lankysimės“ (25 m M. V.).

„Iki kursų neturėjome nei neigiamas, nei teigiamos nuomonės, o po jų nuomonė pakrypo į teigiamą pusę ir tai mus priartino prie tikėjimo į Dievą“ (28 m. M., 29 m. V.).

Džiaugiamės dėkodami Dievui už atviras sužadėtinių širdis ir Klaipėdos miesto šeimos centro sužadėtinių rengėjus!

3 komentarai:

Anonymous rašė...

Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ 234812 294 8392

Anonymous rašė...

Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir elgsitės, o tada kiekviena jūsų situacija pamažu keisis į gerąją pusę. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nenugalimos jėgos, nežinodamos, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

Anonymous rašė...

Aš didžiuojuosi ir džiaugiuosi galėdamas čia dalintis šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, dabar negaliu patikėti, kad mano buvęs vyras yra čia su manimi ir maldauja visų nedorybių, sakydamas, koks jis blogas. Jaučiausi tuščia, kai jis susikrovė krepšius ir paliko mane, jis net mane palietė. Ir visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai nuėjau pas daktarą Egwali pagalbos. Šiandien aš esu laimingiausia moteris pasaulyje, atrodo, kad ji vėl turės ją šalia. Tai stebuklas man ir mano šeimai, linksma ir amžina pramoga. Dabar aš tokia laiminga ir nežinau, kaip padėkoti ir padėkoti daktarui Egwali. Aš labai rekomenduoju, jei reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
Siųskite el. Paštu el. Paštu šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba
„WhatsApp“: +2348122948392